Veelgestelde Vragen
Bestelling en levering
Vraag : Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord : De gemiddelde uitkomst bedraagt 5-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
Vraag : De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord : In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de flexibele levering geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link:
[LINK NAAR TRACK EN TRACE PAGINA]
Heb je 3 dagen na de geplande verzending nog niets ontvangen? Neem dan zelfs contact op met ons op.
Vraag : Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord : Omdat we met verschillende leveranciers werken, kunnen het zo zijn dat producten verschillende van elkaar worden verzonden. Als er items uit je bestelling ontbreken, ontvang je deze meestal na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vraag : Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord : De verzending van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*
Ruilen en retourneren
Vraag : Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord : Ja. Je kunt elke bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Vraag : Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten gekozen te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou interessante artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<
Track en Trace
Vraag : Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord : Op deze pagina [LINK NAAR TRACK JE ORDER PAGINA] kun je je e-mailadres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.
Vraag : De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord : Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.